تدوین سیاست های جدید آمازون برای تشخیص کالاهای تقلبی

تدوین سیاست های جدید آمازون برای تشخیص کالاهای تقلبی

آمازون برای به چالش کشیدن اجناس تقلبی سیاست های جدیدی را از اواسط شهریور اجرا خواهد کرد. بدین ترتیب کلیه فروشندگان آمریکایی موظف هستند تا نام، آدرس کسب و کارشان را به پروفایل خود در سایت آمازون اضافه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمازون از تغییر سیاست های خود مربوط به پلتفرم خود خبر داد. در این سیاست ها آمده است که کلیه نیم میلیون فروشنده متفرقه این شرکت باید اطلاعات رسمی از کسب و کارشان را منتشر کنند. از یازدهم سپتامبر امسال کلیه فروشنده های ساکن آمریکا ملزم به رعایت این قانون خواهند بود. البته این تغییر می تواند آثار مهمی نیز به دنبال داشته باشد.

به نظر می‌رسد آمازون تصمیم گرفته تا نظارت بیشتری بر روی پلتفرم مارکت پلیس و همچنین احراز هویت فروشندگان آمریکایی داشته باشد. این قانون در جهت کاهش فروش اجناس تقلبی تاثیر بسیاری خواهد داشت. با شناسایی کسب و کار بسیاری از فروشندگان احتمال فروش قطعات تقلبی بسیار کم خواهد شد. بدین ترتیب فروشندگان سودجو که اجناس تقلبی می فروشند ب‌راحتی قابل ردیابی هستند. این موضوع می‌تواند آثار مثبتی هم برای کسب و کارهای کوچک و هم برای شرکت های بزرگ به دنبال داشته باشد. همچنین باعث افزایش اعتماد کسب و کارها در بین کاربران خواهد بود. این قانون به کاربران کمک می کند تا بدانند در حال خرید از فروشنده واقعی با انباری از کالا هستند.